|
|
| ||||
| ||||
| Apparemment, ?a coince pour l'AI servo and Co. La gestion de ce truc ne se fait pas seulement dans le Digic (sous DOS) mais aussi dans une puce Toshiba pour laquelle il y a un manque de documentation. Il se peut donc que le "hack" s'arr?te l? o? il est aujourd'hui... Mais, sait-on jamais. A suivre TransFXB |
|
| |||
| |||
| Je me suis m?me fendu d'un mail r?cemment mais je n'ai pas eu de retour (je dois pas ?tre le seul blaireau ? le tanner :lol .pour info voici quel en ?tait le contenu (faut l'encourager !) : Hi, First, congrats for your amazing work ! I must admit I almost bought the 300D instead 10D because I knew about your hacked firmware which I installed 30min after I opened the 300D's box ;-) All you speak about works well, even AIServo seems to work by pressing half and focus, release and re-press full the shutter release but it's quite annoying to use as you loose some time. Second, I have only one question, simple : where do you expect to reach in revealing other 10D functions for the 300D and how fast ? It's just a question, no matter to put pressure on you, it's just to know if I can expect more or not (I'm sure you'll understand my position ;-) ). Anyway, thanks again and I hope you (can) keep on working for us ! Best Regards Pascal Benard " |
![]() |
| Utilisateurs regardant la discussion actuelle : 1 (0 membre(s) et 1 invité(s)) | |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
| |
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| EOS MARK III firware 1.1.3 | Norbert75 | Discussions Firmware | 18 | 17/12/2007 08h04 |
| Roulette russe ? | Air23 | Discussions Objectifs | 9 | 26/10/2006 10h26 |
| Firmware russe | ritts68 | Discussions Firmware | 5 | 09/01/2005 15h49 |
| Le Russe | Cactus | Discussions Firmware | 7 | 02/01/2005 11h39 |
| help firmware russe | Zorg77 | Discussions Firmware | 2 | 30/12/2004 21h41 |